piątek, 12 kwietnia 2013

No heej ;). Pracuje nad moim pierwszym opowiadaniem, trochę mi to zajmie więc jeśli tylko skończę to dodam na pewno na bloga :). 
Mam dla was ciekawe Bieber Fakty, myślę, że wam się spodobają ;d 

#1 Justin mówi " kochanie" , " piękna " gdy rozmawia z dziewczynami. 

#2 Justin nie spotkał jeszcze swojego ideału . 

#3 " Podobają mi się dziewczyny z ładnymi, uroczymi oczyma  i ślicznym uśmiechem "  - Justin . 

#4 Miał psa który wabił się Sammy . 

#5 Justin lubi spać na boku. 

#6 Justin chce mieć 3 dzieci i wziąć ślub w walentynki .

#7 Justin gryzie wargę, gdy widzi dziewczynę, która mu się podoba. 

#8 Justin: kocham moje dziewczyny .Dziennikarz: dziewczyny? Justin: Moje Beliebers ! 

#9 Justin lubi rozdawać bilety swoim fanom, którzy nie mogą iść na jego koncert . 

#10 Justin uważa, że jego fanki są seksowne . 


ORGAZM ! XD *__* 



                                                                                              Believe <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz