czwartek, 11 kwietnia 2013

                                                            Przywitanie. 

No czeeść, zacznę od przywitania się na imię mam Natalia mam 15 latt i jestem belieberką od 3 lat, a mianowicie od 6 klasy podstawowej :). Ten blog jest poświęcony dla Justina i dla wszystkich belieberek <3 . HEJTERZY WYPIERDALAĆ ! 
Na tym blogu będą umieszczane różne ciekawostki związane z Juss'em , wierszyki, zdjęcia, filmiki, a może nawet czasami jakieś opowiadania jeśli będę miała wenę ^^. Jeśli chodzi o to czy już miałam jakiś blog, to odpowiadam, że miałam lecz on nie był związany z Bieberem tylko taki ogólny, nie prowadzę już go dlatego że zawiesiłam go, ponieważ nie było sensu prowadzenia go, no ale teraz nie o tym. Bardzo bym chciała żeby było dużo osób obserwujących bo wtedy zachęca mnie to do pracy nad nim, nie wymagam od was niczego. Na koncercie Biebsa nie byłam nigdy, a kiedy był w Polsce 25.03 to niestety nie miałam transportu, ale z tego co wiem od innych belieberek to on tu powróci i właśnie już zbieram kase na jego koncert bez względu gdzie będzie :D. Myślę, że to wszystko o mnie możliwe, że jeszcze dzisiaj będzie jakiś post :). Ci co to wszystko przeczytali, bardzo im dziękuję i niech zostawią po sobie jakiś ślad :). JB <3 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz